20 Eylül 2011 Salı

Aşka Düşen Kime Sarılsın?



  • Sen oradaydın ellerimin sana dokunacağı mesafede                                                          
  • ben ise çok uzağında. 
  • Senden habersiz, biz adına savaşıyordum,                     aşk ile değiştirme telaşındaydım hayatı.                                   
  • Küçük bir burjuvaydın 
  • yüreğim oldu 
  • ilk işgal ettiğin alan.                                          
  • Hayatımın tüm ölü boşluğunu işgal ederken aşkın, 
  • karşıma çıkan tüm kalpleri kırıyordum bir bir...
  • Kendimi vermiştim sana, 
    sen gidince beni de götürdün 
    ve kendimi alamadım senden, 
    verilen mal geri alınmıyordu. 
  • Aşk demiştik ya, ya ruhumuzdadır ya da hiç bir yerde.
  • Ve sarıldım aşka, sadece sarıldım, 
    hayata sarılır gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder